tisdag 11 oktober 2011

Bra början

Idag efter jag lämnat på Skola och Dagis hade jag "dagis-samtal" på Förskolan och det gick så bra så´, skönt. Man är ju lite "nojjig" att de ska säga att Julia faktiskt både puttas och säger "bajskorv" väldigt ofta... Men det var absolut inget sånt:-) skönt!!
Sedan har jag gjort massa ärenden på stan: Vi har ju fått uppgift att köpa ordentliga gymnastik-skor till idrotten på skolan nu, med vit sula som inte färgar golven osv. Till slut hittade jag dessa snygga vita Nike skor. Hoppas bara dom passar nu!!


Sedan alla dessa fingervantar. Hösten har precis kommit och vintern inte ens börjat och redan har flera vantar tappats bort....... Jag hittade dessa fina (exakt lika som de "som bara försvann" på HM såklart)...


Vem var mer på HM idag om inte Linda Rosing. JAG var så pinsam att jag tog upp min telefon och tog ett kort. FY -inte likt mig...! och OM jag inte bloggat hade jag ALDRIG gjort det heller!! Jag skäms! Hur kunde jag,och TÄNK om hon vänt sig om och sett mig. FY !! Det var Linda och hennes pojkvän som skulle köpa varma kläder till deras lilla kille som det lät... Och hon var väldigt mycket sminkad och hennes stora läppar glänste så man hajjade till- Och mörkhårig är hon tydligen nu ....


Sedan sprang jag förbi en super häftig affär. Här såldes endast ett plagg i olika färger och tjocklekar. Denna är MIN favorit:



Och här söta tjejen som jobbade här, hade självklart oxå en ....


Julia hämtas varje dag klockan 15.00 och Jane följde med en kompis hem efter skolan så jag måste försöka hitta var de bor till lite senare. Jag är ju inte känd för bra lokalsinne precis ...... :-) !!!

Hörs senare


Älskar denna bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar