tisdag 4 oktober 2011

Blandade känslor ....

Har faktiskt glömt att visa de fina topparna jag köpte för några dagar sedan - på mitt nya favvo ställe - Zara !!
Vet inte om du läste min blogg för ett tag sedan där jag lade upp bilden på "nya modet" som just var prickar .... Jag sprang ju på en prickig topp och köpte den! Undra om jag köpt den OM jag inte läst detta inlägg först?? mycket möjligt, men kanske inte...


Här är 2 till som jag inte kunde låta bli....



Och vet du vad??? IDAG var en dag fylld av konstiga känslor!
Jag har sagt upp mig från mitt jobb.... Hoppas jag hittar något annat roligt att göra. Finns massa olika orsaker men avståndet var väl EN liten bidragande orsak. Och då kändes det liksom att NU är det dax att våga! Jag har nog själv inte förstått grejen riktigt.. Vad ska jag nu göra? Inget jobb att gå till nästa vecka?? eller ska jag åka dit ändå och säga: skoja bara:-) .... !? Vi får väl se :-)

"Blandade känslor" och ny prickig topp.





På väg hem idag kändes det helt rätt att köpa något till mig själv och vad kunde vara bättre än dessa hjärtan (efterrättsskålar) som tål att vara i ugnen och diska i maskin. Kunde inte motstå! På Drömhuset SÅ klart.




Men det bästa idag var ändå detta!









PUSS !!!!

1 kommentar:

  1. Kommer sakna dig massor vännen, tur nog så bor vi iallafall tillräckligt nära så vi kan umgås ändå (fast inte lika ofta:)....MEN imorgon ska vi ut o FIRA!!! KRAM

    SvaraRadera