tisdag 6 september 2011

mascara

sorry, har inte hunnit skriva på ett tag. Igår tänkte jag skriva när när barnen somnat men jag själv somnade oxå.... men OJ vad man blir seg då. Jag vaknade igen efter någon timme och ville bara somna om. Jag klev ändå upp och skulle sminka av mig i alla fall. MEN vanu? Jag som äntligen köpt en ny mascara under dagen (VATTENFAST..) ååå typiskt. Fy när man bara vill ha bort allt snabbt....Tog både tvål, barn våtservetter o allt men det gick inte:-( Jag får köpa en ny igen:-( och billig var den inte heller!

Har jobbat, fixat middag (blev lax, potatis o rom sås +lite sallad)Blev till och med mat över så imorgon ska jag chocka på jobbet med matlåda.... (DET var längesen)!! Nu ska jag ringa min bästa vän Malin som vi bestämt och surra lite. Var så länge sen vi pratade med varandra nu. Förut var man mycket bättre att hålla kontakt med sina vänner. Nu har jag bestämt att bli bättre!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar