onsdag 28 september 2011

Lyxigt dagis-möte:-)

Varit på dagis-möte. Lyxig fika med hemgjorda goda muffins som snälla fröken gjort!



Barnen är så härliga, här har de gjort egna porträtt:





Roligt att träffa alla mammor o pappor. Det är ju så sällan man hinner prata med dom. Har nu bestämt att jag ska vara med på Öppna förskolan med Julia en hel dag. Var faktiskt det med Jane ett par ggr när hon gick på samma dagis, men som mycket annat blir det liksom inte av med "andra barnet.." ? Varför är det så, man tycker ju om båda lika mycket och ÄNDÅ finns det knappt ramar/kort uppsatta på 2an,, albumet är halvgjort medan album nr 1 är komplett med allt från första stegen, första tanden, första resan, första kalaset, första léendet osv osv. Nästan till och med första hårstrået;-)

Idag ska jag inte lägga mig tidigt! Är ledig imorgon så ska unna mig själv en "lång uppekväll" och sovmorron TÄNKTE jag skriva men det blir det ju inte ..... Jane ska vara på skolan 8.30!
Bokat en frukost med en kompis efter det. Mysigt! Hinner inte med mina vänner. Men jag tänker i allfall på dom ofta!!!!! Och det är ju tanken som räknas. Riktiga vänner har man kvar ändå!
Och DU tack för att du läser min blogg. Hört att det är några som kommer in här och hälsar på ibland och det gör mig glad. Då tycker jag det är ännu roligare att skriva!!! Kraaam så länge nu kollar jag på Idol och OJ vad alla är duktiga att sjunga denna omgång!

2 kommentarer:

  1. På vårt föräldramöte så fick vi ett varsitt äpple... Det är olika du... ;) Hoppas du får en mysig ledigdag. Kramar

    SvaraRadera
  2. hm, vi har fått ett glas saft, ibland...Det är lite skillnad och kommunal och privat dagis:)

    SvaraRadera