lördag 10 september 2011

Lördag kväll :-)

Underbart väder idag i Stockholm! För varje fin dag tror man det är den sista... måste UT! Skönt med hösten då man aldrig känner denna press att gå ut eftersom det är fint väder... Träffade min fina vän Ankie o barnen. Vi strosade runt o kollade i lite affärer. Ett måste för mig är att besöka Drömhuset. De har så otroligt mycket fint!! Jag älskar den butiken !!! Roligt att bara gå runt och kika fast man skulle vilja köpa typ allt:-)



Kan vi inte gå hem tjatade barnen som ville hem och leka:-O och vi som hade så mysigt i solen.... men de fick som de ville (som vanligt...) Vi hade mysigt ändå och sedan kom en vän till förbi med sin dotter och grannens pojkar kom förbi så ett tag var det MÅNGA barn ... Men det är bara roligt tycker jag (så länge de e sams)







Snart ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv i lugn och ro! OCH till och med ta ett glas vin- och DET var länge sen nu... Har inte kunnat druckit en enda droppe sen jag var på en "rolig" 40 årsfest för 3v sedan. Ha en mysig lördag kväll och Skål
















Här är några bilder som orsakade att jag inte kunnat dricka vin på nästan en månad.. MEN det var det värt.... Hi HI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar