torsdag 1 september 2011

Lediga Torsdagar:-)

Äntligen är klockan 20. Känns skönt att få ta det lite lugnt.. Jag är ledig varje torsdag så egentligen skulle det bli en lugn dag men den blev allt annat än lugn:-I
Började tidigt då barnen vaknade 06!!! VARFÖR ska man vakna SÅ tidigt för?? Det blev lämning på skolan och sedan Dagis. Hade länge bokat in med min kompis Paula som har barn på samma dagis att vi skulle ta en frukost. Det hade jag glömt men som tur var hörde jag telefonen när hon ringde för 5e ggr. Vi tog en snabb frukost på Mocco som ligger nära vårt dagis. Där är alltid lite roliga människor att spana på :-) Macka, Kaffe, Smoothy "stavas det så") blev det för mig.
Klockan 10 hade jag fått en sista minuten tid hos frissan som verkligen var behövlig!! Sedan var det så jag knappt hann iväg till Tandläkaren som jag skulle till klockan 13. (En specialtandläkare på Lidingö) som skulle kolla min käke som jag haft ont i sååå länge....Så jag tog T-banan och sedan buss till Lidingö och kom dit PRICK 13. SEN var det dax för nästa aktivitet... Stallet! Min "stora" tjej har ju börjat ridit så vi tog bussen till stallet. SÅ himla roligt att få vara med hästar igen. Jag red SÅ ofta och mycket när jag var yngre och är det något jag saknar så är det just de´!! Vi brukar skoja o säga att när vi blir stor ska vi flytta ut på landet och köpa häst. Idag fick hon välja häst och valde samma ponny som förra ggr och bara efter några gånger så märks så stor skillnad. De red själv i ridhuset och fick till och med trava. Efteråt tog vi bussen hem igen och var hungriga. Vi har ätit middag, badat o läst böcker och jag somnade med mina små änglar .... då önskar man att man kunde sova vidare... Men det kunde jag inte- har massa att fixa innan natten kommer. Massa Kraaaa




mar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar