onsdag 21 september 2011

Jag har blivit beroende:-)

Jag har blivit beroende av denna Juice. Min absoluta favorit !!!! Det känns verkligen att det är äkta färskpressad apelsin och sedan SER man till och med att det är kivi i. Så himla god, MUMS! Måste ha till frukost, lunch och gärna middag oxå... Den finns med apelsin, kivi, Ingefära


Ikväll ska jag och Annelile på bloggfest. Så roligt: Annelie och jag bor båda i Stockholm, har båda två barn, är uppvuxen i samma lilla by "FORSA" 1 mil från Hudiksvall. Värden är liten ...

Här är agendan för kvällen:

18.50 Start insläpp. Bubbel och plockmat serveras.

19.05 Konferencier Lotta Gray välkomnar
19.20 Mingel
19.45 Barnmodevisning
20.10 Mingel
20.20 Företagspresentationer på scenen
20.40 Mingel
20.55 Lotta Gray presenterar kvällens lyckliga vinnare på scen

1 kommentar:

  1. mmm, har inte sett av den där juicen på jobbet, provsmakar gärna!! Ha så kul ikväll, kram

    SvaraRadera