tisdag 13 september 2011

Imorgon e en ny dag....

Dagen började tidigt.... blev gummistövlarna även idag. Tänker största delen på alla utflykter barnen gör trotts regn:-( Själv får man i alla fall vara inomhus. Jag o min fina kollega Lisse tog bilen och åkte iväg till Täby Centrum idag på lunchen. Många utflykter nu för tiden ,,,,
Mina öron värker och min kropp känns kall och min hals gör ont så nu ska jag ta en varm dusch och krypa ner. Men först måste jag packa Julias ryggsäck och fixa mat eftersom de har utflykt imorgon.









Glömde visa bilden på den supermysiga STORA nallen vi köpte på Drömhuset. De säljer ut alla barngrejjer till 70% eftersom de ska sluta med barnsaker där. Vi passade på att fynda!! Syns imorgon. Sov gott!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha... helt sjukt. Tjejen i bakgrunden i vit tröja är Kina och mitt emot henne sitter jag :-)

    SvaraRadera