fredag 30 september 2011

Fredagsmys igen...

Viktiga samtal har gjorts idag! Känner mig nöjd.
Tog en fika med barnen efter jobbet. Känns fel att gå hem när solen skiner, alla är ute och glada:-)



Fredag IGEN, var tar veckorna vägen, tycker det är fredagsmys hela tiden... :-)


Haft främmande av Catrin o Lilla Lisa som är en av Julias bästisar (det har "vi mammor bestämt:-)! Catrin gjorde mig sällskap med lite vin:-) Mysigt!


När jag umgås med Catrin och Lisa inser jag hur tur jag har! Bara att få ha friska barn. Vad lätt allt är då. Lisa har varit sjuk sedan hon föddes. Hon är ändå en glad, busig o härlig liten tjej!

Idag kom brevbäraren med ett stort paket .... Det var från Ellos. Blev så glad när jag såg att det var sängkläderna jag beställt. Fina vita, mjuka var dom. Mysigt att krypa ner i en nybäddad säng!




Ikväll hade jag så gärna velat gått på Carola!! men men, man får inte allt man vill:-( bara nästan, Ha Ha

KRaaaam på er så länge. Imorgon ska det bli soligt och 20 grader varmt, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar