måndag 29 augusti 2011

Nytt Liv

Nu börjar mitt nya liv:-) Det ska bli mycket roligt och spännande att börja blogga. Jag kommer skriva om allt som rör livet... Och vad rör livet? För min del kommer jag skriva om allt som rör hårt arbete, fester, mode och väldigt mycket om att vara mamma. Att ha någon som dagligen tjatar om att vilja gå till parken. Många bilder kommer jag dela med mig och blir superglad om ni har några tips och idér om vad ni vill läsa?? Spännande ska det bli! Vi hörs snart igen. Massa Kraaamar

2 kommentarer:

  1. Jätte kul! Känns som att våra bloggar kommer att likna varandra, vi lever ju ungefär lika liv och har ungefär samma bakgrund och älskar båda våra liv i Stockholm och Hälsingland ;-)

    Jag kommer absolut följa dig!
    Lycka till!
    Kram Annelie

    http://niehoffs.blogspot.com/p/startsida.html

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Roligt med en ny blogg att följa :)
    Hoppas att du har det bra.

    Kram Anne-Lie Hed

    SvaraRadera