tisdag 30 augusti 2011

Flyttar :(

Kom hem från jobbet och sedan har det varit full fart som vanligt. Nu har jag precis packat lilla ryggsäcken och gjort matsäck... Festis, köttbullar o makaroner och banan. Jag brukar även alltid stoppa i något roligt i hemlighet. Idag blev det ett litet russinpaket med Nicke Nyfiken på.... Det är Min lilla tjej som fyller 3 år i November som har heldagsutflykt på dagis (får man inte säga utan Förskolan!)

. Så liten och vara ute hela dan.... men hon brukar tycka det är skoj. Har lagt ner sittunderlaget som jag klippt till ett lila hjärta... eftersom de brukar sitta ute på stenar osv. När jag satt mig ner i soffan kom tanken över mig. FY, imorgon ska kontoret där jag sitter flytta till TÄBY.... Jag har aldrig varit i Täby i hela mitt liv och vet inte ens var det ligger. Eller Täby, längre än så. Arninge Centrum. Jag som i alla år suttit och jobbat inne i stan. Först Odenplan/Bonnier Huset, sedan på Östermalm, Har även varit på Sveavägen och sedan nu Mäster Samuelsgatan (mitt i stan) Vid stora Åhlens och nu ARNINGE.... Har en klump i magen. Vi får se hur allt blir imorgon. Spännande !!!

1 kommentar:

  1. Åh Arninge Centrum - grattis!
    Inte världens roligaste centrum, det kan jag hålla med om, men det blir säkert bra när du väl är på plats. Du får shoppa inne i stan på vägen hem istället, då är du ju i princip hemma dessutom.
    Jag kör förbi Arninge varje dag, kanske kan vi ses på en eftermiddagskaffe!? Kram Ulrika

    SvaraRadera