onsdag 31 augusti 2011

behöver man äta???

Idag var en lång, konstig och annorlunda dag.. Lunchen blev en sallad i Arninge. Expediten frågade: - vill du ha vanliga eller lyx räkor ?? den frågan har jag aldrig fått innan?? Lyx sa jag så jag fick nog det ... Vi får se hur det fungerar att jobba på landet. Jag ska börja kika efter annat nu faktiskt. Skulle kunna tänka mig något helt annat! Ett tag hade jag en idé att) öppna eget. Massagesalong (efter ha gått utbildning på Axelssons Massageskola Men efter övervägande att ändå massera alla typ av kroppar, ryggar och delar så kände jag bara "kanske inte.." Idag har det varit en man hem till oss och presenterat en produkt man dricker ... som ska ersätta ett mål mat med massa nyttiga grejjer:-) Smaken var vanilj. Finns ju en uppsjö av olika tillsatser men detta skulle vara det bästa (som alla andra). Kanske känner igen det?? Jag drack ikväll och ingen middag så får se hur det går senare under kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar